Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-08-01

Czy wystawić fakturę klientowi, który zagubił paragon z kasy fiskalnej

Proszę o informację w sprawie wystawienia faktury VAT. Klient korzystał z naszych usług gastronomicznych w dniach 11maja i 18 maja 2004 r. Po trzech tygodniach zgłosił się z prośbą o wystawienie faktury, ale niestety zgubił paragony fiskalne potwierdzające zakup usługi. Zażądał wystawienia faktury na podstawie kopii paragonów znajdujących się w kasie fiskalnej. Prosimy o interpretację, czy w przypadku, kiedy klient nie posiada paragonu, możemy wystawić fakturę VAT i w jakim terminie od daty wykonania usługi, wydania towaru - klient ma prawo zażądać wystawienia faktury?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00