Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-10-01

W jaki sposób rozliczyć podatek naliczony w przypadku realizacji programu SAPARD w sytuacji, gdy umowa została zawarta po 1 maja 2004 r.

Podatnik VAT korzysta z programu SAPARD. Umowa została zawarta z Agencją Rozwoju i Restrukturyzacji Rolnictwa po 1 maja 2004 r. VAT nie stanowi kosztów kwalifikowanych zadania inwestycyjnego. VAT w planie inwestycyjnym ujęty jest w 100% do zwrotu. Jak będzie przebiegało odliczenie, ewentualnie zwrot VAT z faktur dokumentujących poniesione nakłady? Zakończenie cyklu inwestycyjnego ustalono na 30 września 2004 r., a nakłady ponoszone są na bieżąco. Jak będzie przebiegało rozliczenie podatku VAT naliczonego w świetle nowej ustawy o VAT i rozporządzeń wykonawczych do ustawy?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00