Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 20-05-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 20-05-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-05-09

Jak zaksięgować wydatki związane z audytem niezbędnym do uzyskania kredytu

PROBLEM

Spółka akcyjna będąca właścicielem nieruchomości inwestycyjnej (biurowiec) stara się o przyznanie środków (kredytu ekologicznego z dofinansowaniem) na termomodernizację tego budynku. W związku z tymi staraniami budynek musi najpierw przejść audyt efektywności energetycznej. Jeżeli Spółka spełni wszystkie wymagania, to dostanie dofinansowanie. Jak należy ujmować w księgach wydatki związane z tym audytem oraz inne wydatki, które na pewno Spółka poniesie zanim złoży wniosek o dofinansowanie? A co w sytuacji, jeżeli Spółce kredyt nie zostanie udzielony?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00