comment
Porada
Data publikacji: 2007-04-15
Jak rozliczać dostawę sprzętu z innego kraju UE, gdy dostawca instaluje sprzęt
Spółka zakupiła sprzęt i oprogramowania oraz jego instalację od podmiotu mającego siedzibę w Danii. Sprzęt jest transportowany do Polski przez firmę duńską. Instalacja została dokonana na terytorium Polski w okresie od września 2006 r. do marca 2007 r., zaś płatności za poszczególne prace dokonano bezpośrednio na rzecz podmiotu duńskiego 28 października 2006 r. i 10 lutego 2007 r. Stanowiły one 100% należności. Odbiór całego systemu zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym 20 marca 2007 r. Jak rozliczyć taką transakcję? Kiedy powstał obowiązek podatkowy?
PROBLEM
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right