Porada
Czy można skorygować obrót, jeśli nabywca nie ma oryginału paragonu fiskalnego
Klient zażądał zwrotu pieniędzy, ponieważ towar, który u nas kupił, okazał się wadliwy. Sprzedaż została zaewidencjonowana na kasie fiskalnej. Klient nie ma jednak paragonu. Nie ma wątpliwości, że towar kupił u nas, tym bardziej że tylko nasz sklep jest przedstawicielem tego producenta, a ponadto jest to nasz stały klient. Nie chcielibyśmy z nim zatargu, tym bardziej że liczymy na dalszą współpracę. Czy możemy w takiej sytuacji skorygować obrót na kasie?
problem
rada
Pomimo braku oryginału paragonu mogą Państwo skorygować obrót zaewidencjonowany na kasie. Należy jednak odpowiednio to zaewidencjonować. Ponadto należy zaewidencjonować dokonany zwrot w ewidencji korekt. Warto również dołączyć oświadczenie klienta, że do zagubienia paragonu doszło z jego winy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right