Porada
Czy należy anulować sfałszowane przez pracownika faktury
Prowadzę sklep spożywczy. Zatrudniam 3 pracowników. Niestety miałem bardzo nieprzyjemne zdarzenie. Okazało się, że jeden z pracowników przez miesiąc „okradał” sklep. Konkretnie wystawiał faktury sprzedaży, ale do kasy nie wpływała gotówka. Natomiast faktury były na bieżąco księgowane i uwzględniane w deklaracji VAT-7. Proceder ten został w porę wykryty. Sprawa została zgłoszona na policję i jest prowadzone postępowanie przeciwko temu pracownikowi. Nadmieniam, że przyznał się on i dysponujemy protokołem z policji, gdzie zostały spisane jego zeznania. Oryginały faktur sprzedaży również nigdy nie trafiły do odbiorców. Zostały znalezione przez policję w mieszkaniu pracownika. Czy teraz powinienem skorygować deklaracje i anulować faktury wystawione przez tego pracownika? De facto do sprzedaży nie doszło, ponieważ po przeprowadzeniu spisu towarów okazało się, że towar nie został wyprowadzony ani ze sklepu, ani z magazynu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right