comment
Porada
Data publikacji: 2007-01-01
Czy wystarczy zwrotne potwierdzenie pocztowe, aby wystawca korekty mógł dokonać jej rozliczenia
Dokonaliśmy sprzedaży, a w kolejnym miesiącu udzieliliśmy rabatu. Nabywcy wysłaliśmy pocztą fakturę korygującą. Jednak nabywca nie odesłał nam potwierdzonej kopii. Mamy natomiast zwrotne potwierdzenie pocztowe, że nabywca odebrał przesyłkę z fakturą. Dodatkowo potwierdziliśmy odbiór faktury telefonicznie. Ponadto nabywca twierdzi, że kopie odesłał, ale nie listem poleconym. Mamy podstawy sądzić, że list ten zaginął. Czy w takiej sytuacji możemy dokonać korekty na podstawie tego zwrotnego potwierdzenia, a w ewidencji rozliczyć wszystko na podstawie duplikatu?
PROBLEM
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka