comment
Porada
Data publikacji: 2005-12-01
W jaki sposób należy wystawić fakturę VAT za wynajem pracowników
Od października 2004 r. do lutego 2005 r. nasza firma (spółka cywilna) wynajmowała innej firmie swoich pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, ale nadal ponosiła koszty wynagrodzeń i składek ZUS. Na rzecz firmy najmującej naszych pracowników wystawialiśmy fakturę VAT, na której wykazywaliśmy wynagrodzenie pracownika za okres jego oddelegowania - jako niepodlegające VAT - oraz naszą prowizję ze stawką VAT 22%. Czy postępowaliśmy prawidłowo? Czy może należało całą kwotę opodatkować stawką 22%?
PROBLEM
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka