history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-08-26    (Dz.U.2020.1453 tekst jednolity)

§ 3. [Wniosek o wpis na listę ekspertów] 1. Wpis na listę ekspertów następuje na podstawie wniosku złożonego przez zainteresowaną osobę.

2. Wniosek powinien zawierać następujące dane:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) miejsce pracy i zajmowane stanowisko;

3) adres zamieszkania;

4) adres do korespondencji;

5) numer telefonu;

6) adres poczty elektronicznej.

3. Do wniosku należy dołączyć:

1) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;

2) poświadczoną kopię aktu nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego;

3) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 3 i 4 ustawy;

4) zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia dla kandydatów na ekspertów;

5) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków, o których mowa w art. 9g ust. 11a pkt 5 ustawy;

6) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 10 ust. 5 pkt 1–4 ustawy;

7) oświadczenie o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 7 ustawy;

8) rekomendację, o której mowa w art. 9g ust. 11a pkt 8 ustawy;

9) (uchylony).

4. Wniosek składa się do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.

Wersja obowiązująca od 2020-08-26    (Dz.U.2020.1453 tekst jednolity)

§ 3. [Wniosek o wpis na listę ekspertów] 1. Wpis na listę ekspertów następuje na podstawie wniosku złożonego przez zainteresowaną osobę.

2. Wniosek powinien zawierać następujące dane:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) miejsce pracy i zajmowane stanowisko;

3) adres zamieszkania;

4) adres do korespondencji;

5) numer telefonu;

6) adres poczty elektronicznej.

3. Do wniosku należy dołączyć:

1) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;

2) poświadczoną kopię aktu nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego;

3) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 3 i 4 ustawy;

4) zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia dla kandydatów na ekspertów;

5) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków, o których mowa w art. 9g ust. 11a pkt 5 ustawy;

6) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 10 ust. 5 pkt 1–4 ustawy;

7) oświadczenie o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 7 ustawy;

8) rekomendację, o której mowa w art. 9g ust. 11a pkt 8 ustawy;

9) (uchylony).

4. Wniosek składa się do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-08-01 do 2020-08-25

[Wniosek o wpis na listę ekspertów ] 1. Wpis na listę ekspertów następuje na podstawie wniosku złożonego przez zainteresowaną osobę.

2. Wniosek powinien zawierać następujące dane:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) miejsce pracy i zajmowane stanowisko;

3) adres zamieszkania;

4) adres do korespondencji;

5) numer telefonu;

6) adres poczty elektronicznej.

3. Do wniosku należy dołączyć:

1) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;

2) poświadczoną kopię aktu nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego;

3) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 3 i 4 ustawy;

4) zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia dla kandydatów na ekspertów;

5) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków, o których mowa w art. 9g ust. 11a pkt 5 ustawy;

6) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 10 ust. 5 pkt 1–4 ustawy;

7) oświadczenie o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 7 ustawy;

8) rekomendację, o której mowa w art. 9g ust. 11a pkt 8 ustawy.

9) [1] (uchylony)

4. Wniosek składa się do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.

[1] § 3 ust. 3 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 czerwca 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ramowego programu szkolenia kandydatów na ekspertów wchodzących w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy, sposobu prowadzenia listy ekspertów oraz trybu wpisywania i skreślania ekspertów z listy (Dz.U. poz. 1327). Zmiana weszła w życie 1 sierpnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-03-16 do 2019-07-31

[Wniosek o wpis na listę ekspertów] 1. Wpis na listę ekspertów następuje na podstawie wniosku złożonego przez zainteresowaną osobę.

2. Wniosek powinien zawierać następujące dane:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) miejsce pracy i zajmowane stanowisko;

3) adres zamieszkania;

4) adres do korespondencji;

5) numer telefonu;

6) adres poczty elektronicznej.

3. Do wniosku należy dołączyć:

1) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;

2) poświadczoną kopię aktu nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego;

3) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 3 i 4 ustawy;

4) zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia dla kandydatów na ekspertów;

5) poświadczone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków, o których mowa w art. 9g ust. 11a pkt 5 ustawy;

6) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 10 ust. 5 pkt 1–4 ustawy;

7) oświadczenie o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 9g ust. 11a pkt 7 ustawy;

8) rekomendację, o której mowa w art. 9g ust. 11a pkt 8 ustawy;

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w celu związanym z prowadzeniem listy ekspertów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.3)).

4. Wniosek składa się do ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.