history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-27    (Dz.U.2024.452 tekst jednolity)

§ 3. [Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim:

1) zaproponował innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych lub nowatorskie materiały dydaktyczne, które zostały wdrożone do procesu dydaktycznego;

2) wykazał aktywność w zakresie kształcenia i wychowania studentów;

3) opracował lub był współautorem podręczników akademickich, które zawierają nowatorskie rozwiązania, wpływające na zwiększenie jakości lub efektywności prowadzonych zajęć dydaktycznych.

2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane, w szczególności w formie:

1) dokumentów zawierających informacje o osiągnięciach kandydata do nagrody w zakresie kształcenia studentów i promowania kadr dydaktycznych lub ich kopii, lub oświadczenia kandydata do nagrody zawierającego informacje o osiągnięciach uzyskanych w tym zakresie;

2) opisu innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazania mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;

3) prezentacji przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;

4) kopii stron podręcznika akademickiego zawierających imiona i nazwisko autora lub imiona i nazwiska współautorów, tytuł publikacji, nazwę wydawnictwa, miejsce oraz miesiąc i rok wydania, nakład, numer ISBN lub ISSN, numer DOI;

5) oświadczenia wydawcy publikacji naukowej lub oświadczeń współautorów o procentowym wkładzie autorskim kandydata do nagrody w publikację naukową – w przypadku współautorstwa.

Wersja obowiązująca od 2024-03-27    (Dz.U.2024.452 tekst jednolity)

§ 3. [Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim:

1) zaproponował innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych lub nowatorskie materiały dydaktyczne, które zostały wdrożone do procesu dydaktycznego;

2) wykazał aktywność w zakresie kształcenia i wychowania studentów;

3) opracował lub był współautorem podręczników akademickich, które zawierają nowatorskie rozwiązania, wpływające na zwiększenie jakości lub efektywności prowadzonych zajęć dydaktycznych.

2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane, w szczególności w formie:

1) dokumentów zawierających informacje o osiągnięciach kandydata do nagrody w zakresie kształcenia studentów i promowania kadr dydaktycznych lub ich kopii, lub oświadczenia kandydata do nagrody zawierającego informacje o osiągnięciach uzyskanych w tym zakresie;

2) opisu innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazania mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;

3) prezentacji przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;

4) kopii stron podręcznika akademickiego zawierających imiona i nazwisko autora lub imiona i nazwiska współautorów, tytuł publikacji, nazwę wydawnictwa, miejsce oraz miesiąc i rok wydania, nakład, numer ISBN lub ISSN, numer DOI;

5) oświadczenia wydawcy publikacji naukowej lub oświadczeń współautorów o procentowym wkładzie autorskim kandydata do nagrody w publikację naukową – w przypadku współautorstwa.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-09-30 do 2024-03-26

§ 3. [Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej] [2] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim:

1) zaproponował innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych lub nowatorskie materiały dydaktyczne, które zostały wdrożone do procesu dydaktycznego;

2) wykazał aktywność w zakresie kształcenia i wychowania studentów;

3) opracował lub był współautorem podręczników akademickich, które zawierają nowatorskie rozwiązania, wpływające na zwiększenie jakości lub efektywności prowadzonych zajęć dydaktycznych.

2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane, w szczególności w formie:

1) dokumentów zawierających informacje o osiągnięciach kandydata do nagrody w zakresie kształcenia studentów i promowania kadr dydaktycznych lub ich kopii, lub oświadczenia kandydata do nagrody zawierającego informacje o osiągnięciach uzyskanych w tym zakresie;

2) opisu innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazania mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;

3) prezentacji przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;

4) kopii stron podręcznika akademickiego zawierających imiona i nazwisko autora lub imiona i nazwiska współautorów, tytuł publikacji, nazwę wydawnictwa, miejsce oraz miesiąc i rok wydania, nakład, numer ISBN lub ISSN, numer DOI;

5) oświadczenia wydawcy publikacji naukowej lub oświadczeń współautorów o procentowym wkładzie autorskim kandydata do nagrody w publikację naukową – w przypadku współautorstwa.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nagród ministra właściwego do spraw wewnętrznych dla nauczycieli akademickich (Dz.U. poz. 1699). Zmiana weszła w życie 30 września 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-05 do 2021-09-29

§ 3. [Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej ] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim opracował:

1) innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych;

2) nowatorskie materiały dydaktyczne;

3) wybitne podręczniki akademickie.

2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane w szczególności przez:

1) opis innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazanie mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;

2) prezentację przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;

3) prezentację podręczników akademickich.