history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-06    (Dz.U.2023.2383 tekst jednolity)

Art. 138h. [Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja obowiązująca od 2023-11-06    (Dz.U.2023.2383 tekst jednolity)

Art. 138h. [Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-16 do 2023-11-05    (Dz.U.2022.2651 tekst jednolity)

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-05 do 2022-12-15

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej [63] oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

[63] Art. 138h w brzmieniu ustalonym przez art. 84 pkt 25 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. poz. 2320; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1163). Zmiana weszła w życie 5 października 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-08-23 do 2021-10-04    (Dz.U.2021.1540 tekst jednolity)

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-07-31 do 2021-08-22    (Dz.U.2020.1325 tekst jednolity)

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-14 do 2020-07-30    (Dz.U.2019.900 tekst jednolity)

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-04-27 do 2019-05-13    (Dz.U.2018.800 tekst jednolity)

Art. 138h. [Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-01 do 2018-04-26

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa] [109] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz, który dokonał wydruku.

[109] Art. 138h w brzmieniu ustalonym przez art. 38 pkt 44 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. poz. 1948; ost. zm.: Dz.U. z 2016 r. poz. 2255). Zmiana weszła w życie 1 marca 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-02-01 do 2017-02-28    (Dz.U.2017.201 tekst jednolity)

[Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa ] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz celny, który dokonał wydruku.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-01 do 2017-01-31

Art. 138h. [Dołączanie do akt sprawy wydruku pełnomocnictwa] [223] Organ podatkowy w razie potrzeby dołącza do akt sprawy wydruk pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego udzielonego w formie dokumentu elektronicznego oraz zawiadomienia o zmianie zakresu, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa. Zgodność wydruku z dokumentem elektronicznym potwierdza, w formie adnotacji, pracownik urzędu obsługującego organ podatkowy lub funkcjonariusz celny, który dokonał wydruku.

[223] Rozdział 3a w dziale IV dodany przez art. 1 pkt 98 ustawy z dnia 10 września 2015 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1649; ost. zm.: Dz.U. z 2015 r. poz. 2184). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.