history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30    (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 43. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30    (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 43. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-10 do 2017-11-23    (Dz.U.2016.1829 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-29 do 2016-11-09    (Dz.U.2015.584 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-11 do 2015-04-28    (Dz.U.2013.672 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2013-06-10    (Dz.U.2010.220.1447 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-07 do 2010-11-23

[22] (uchylony).

[22] Art. 43 uchylony przez art. 1 pkt 7 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2009 r. Nr 18, poz. 97). Zmiana weszła w życie 7 marca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-08-28 do 2009-03-06    (Dz.U.2007.155.1095 tekst jednolity)

Minister właściwy do spraw gospodarki po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:

1) wzór urzędowy, sposób i miejsce udostępniania formularzy wniosków o wpis do ewidencji, uwzględniając warunki powszechnej dostępności formularzy oraz uwzględniając prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym;

2) szczegółową treść wpisów, uwzględniając treść wniosku i zakres wpisów dokonywanych z urzędu;

3) organizację oraz szczegółowy sposób prowadzenia Centralnej Informacji oraz ewidencji, uwzględniając potrzebę zapewnienia sprawnego obiegu informacji oraz zakres danych objętych wpisem do ewidencji;

4) tryb przekazywania przez organy ewidencyjne danych ewidencyjnych do Centralnej Informacji, uwzględniając sposób wykorzystania systemów teleinformatycznych;

5) tryb wydawania zaświadczeń o treści wpisów i udzielania pisemnych informacji o wpisie przez oddziały, o których mowa w art. 41 ust. 1, uwzględniając jawność i powszechny dostęp do danych zawartych w ewidencji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-21 do 2007-08-27

[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:

1) wzór urzędowy, sposób i miejsce udostępniania formularzy wniosków o wpis do ewidencji, uwzględniając warunki powszechnej dostępności formularzy oraz uwzględniając prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym;

2) szczegółową treść wpisów, uwzględniając treść wniosku i zakres wpisów dokonywanych z urzędu;

3) organizację oraz szczegółowy sposób prowadzenia Centralnej Informacji oraz ewidencji, uwzględniając potrzebę zapewnienia sprawnego obiegu informacji oraz zakres danych objętych wpisem do ewidencji;

4) tryb przekazywania przez organy ewidencyjne danych ewidencyjnych do Centralnej Informacji, uwzględniając sposób wykorzystania systemów teleinformatycznych;

5) tryb wydawania zaświadczeń o treści wpisów i udzielania pisemnych informacji o wpisie przez oddziały, o których mowa w art. 41 ust. 1, uwzględniając jawność i powszechny dostęp do danych zawartych w ewidencji.