history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30    (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 40. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2017-11-24 do 2018-04-30    (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 40. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-10 do 2017-11-23    (Dz.U.2016.1829 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-29 do 2016-11-09    (Dz.U.2015.584 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-11 do 2015-04-28    (Dz.U.2013.672 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2013-06-10    (Dz.U.2010.220.1447 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-07 do 2010-11-23

[19] (uchylony).

[19] Art. 40 uchylony przez art. 1 pkt 7 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2009 r. Nr 18, poz. 97). Zmiana weszła w życie 7 marca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-08-28 do 2009-03-06    (Dz.U.2007.155.1095 tekst jednolity)

1. Wniosek o wpis do ewidencji może być złożony w formie elektronicznej. Wniosek składany w formie elektronicznej powinien zawierać dane w ustalonym formacie elektronicznym, zawarte we wzorze urzędowym, o którym mowa w art. 43 pkt 1, oraz powinien być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym znakowanym czasem, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym.

2. W sposób określony w ust. 1 może być wniesiony również wniosek, o którym mowa w art. 44.

3. Minister właściwy do spraw informatyzacji po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw gospodarki określi, w drodze rozporządzenia:

1) szczegółowe wymagania dla systemu teleinformatycznego,

2) warunki, jakim powinny odpowiadać elektroniczne nośniki informatyczne oraz środki komunikacji elektronicznej, na których wnioski mogą być wnoszone.

3) tryb odtwarzania danych zawartych we wnioskach oraz sposób ich przechowywania i zabezpieczania

– uwzględniając potrzebę zapewnienia integralności danych zawartych we wniosku, a także możliwości automatycznego przenoszenia ich do ewidencji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-21 do 2007-08-27

[Wniosek o wpis złożony w formie elektronicznej] 1. Wniosek o wpis do ewidencji może być złożony w formie elektronicznej. Wniosek składany w formie elektronicznej powinien zawierać dane w ustalonym formacie elektronicznym, zawarte we wzorze urzędowym, o którym mowa w art. 43 pkt 1, oraz powinien być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym znakowanym czasem, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym.

2. W sposób określony w ust. 1 może być wniesiony również wniosek, o którym mowa w art. 44.

3. Minister właściwy do spraw informatyzacji po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw gospodarki określi, w drodze rozporządzenia:

1) szczegółowe wymagania dla systemu teleinformatycznego,

2) warunki, jakim powinny odpowiadać elektroniczne nośniki informatyczne oraz środki komunikacji elektronicznej, na których wnioski mogą być wnoszone,

3) tryb odtwarzania danych zawartych we wnioskach oraz sposób ich przechowywania i zabezpieczania

– uwzględniając potrzebę zapewnienia integralności danych zawartych we wniosku, a także możliwości automatycznego przenoszenia ich do ewidencji.