Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
wróć do listy [11 z 25]

Porada aktualna na dzień 29-05-2024

Jak traktować w samorządowej jednostki budżetowej refundację kosztów zatrudnienia

PROBLEM

Samorządowa jednostka budżetowa, zgodnie z zawartą umową z Powiatowym Urzędem Pracy, zatrudnia skierowanych bezrobotnych w ramach bonu zatrudnieniowego. Jednostka jako pracodawca wypłaca wynagrodzenia dla zatrudnionych pracowników oraz odprowadza składki od wynagrodzeń do ZUS. Po wypłaceniu wynagrodzeń i odprowadzeniu składek do ZUS jednostka składa do Powiatowego Urzędu Pracy wniosek o częściową refundację poniesionych kosztów (wydatków) wynagrodzeń i składek ZUS. Czy otrzymana z Powiatowego Urzędu Pracy refundacja wynagrodzeń i składek ZUS powinna zostać zakwalifikowana jako pomniejszenie wydatków i kosztów poniesionych przez jednostkę w danym roku budżetowym, czy jako wpływ pozostałych dochodów budżetowych (odprowadzanych na konto jednostki nadrzędnej)?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
do góry
do góry
Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00