Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-01-10

Czas pracy. Ewidencja czasu pracy

Anna Tomczyk, Łukasz Prasołek
Pracodawca prowadzi ewidencję czasu pracy pracownika do celów prawidłowego ustalenia jego wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą, jak np. dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych, za pracę w porze nocnej, funkcyjnych, zmianowych, za pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, uciążliwych lub niebezpiecznych, za wykonywanie dodatkowych czynności itp.
Zasady prowadzenia ewidencji oraz minimalny zakres informacji, jakie powinna ona obejmować są określone przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (DzU nr 62, poz. 286 ze zm.).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00