Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Księgowanie zakupu towarów od małego podatnika

20 marca 2003 r. kupiłem i odebrałem towar handlowy od firmy będącej małym podatnikiem. Transakcję udokumentowano fakturą VAT - MP z terminem płatności 90 dni od wystawienia faktury. Kiedy mogę zaksięgować poniesiony koszt w księdze przychodów i rozchodów - w miesiącu wystawienia faktury czy w miesiącu zapłaty za towar?
Podstawowa zasada kwalifikowania wydatków jako kosztów uzyskania przychodów przedsiębiorstwa została określona w art. 22 ust. 1 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (j.t. Dz.U z 2000 r. Nr 14, poz. 176 ze zm.), zgodnie z którym kosztami uzyskania przychodów są wszelkie koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00