Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-01-31

Umowa zlecenia

Umowa zlecenia

Jestem osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, dodatkowo jednoosobowo prowadzę działalność gospodarczą. W listopadzie w imieniu mojej firmy zawarłem umowę zlecenia z zakładem pracy, w którym jestem zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Czy zakład pracy, wypłacając mi wynagrodzenie za umowę zlecenie, prawidłowo postąpił potrącając mi z tego wynagrodzenia składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe i zdrowotne. Zakład postępowanie swoje tłumaczył zapisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00